Net promoter score dansk

Hvad er NPS? – Net Promoter Score – nps.today

22. mar. 2021 — Net promoter score (NPS®) er en effektiv metode til at måle, forstå og handle på dine kunders oplevelser. Derfor er NPS blevet en metode, …

NPS (Net Promoter Score) kaldes også ”Det ultimative spørgsmål” fordi du kun stiller dine kunder ét spørgsmål.

Hvad er NPS? Den ultimative guide til Net Promoter Score.

16. dec. 2021 — Net Promoter Scoren beregnes som procentdelen af Promoters minus procentdelen af Detractors. Hvis fordelingen af besvarelserne er 45 % Promoters …

Hvad er NPS (Net Promoter Score)? Det er en enkel og effektiv metode til at arbejde med kundeloyalitet. Få tips til NPS og arbejdet med det på cuori.dk og i vores blog.

Alle taler om NPS, men hvad er det? – Dansk Industri

Hvad er NPS? Bliv klogere på NPS lige her og forbedre jeres kunders loyalitet – DI Handel

15. sep. 2016 — NPS er en forkortelse for net promoter score, og er et loyalitetsmål virksomheder bruger for at forbedre kundeloyalitet og vækst.

NPS er en forkortelse for net promoter score, og er et loyalitetsmål virksomheder bruger for at forbedre kundeloyalitet og vækst. Læs mere om NPS lige her.

Net Promoter Score (NPS)

NPS (Net Promoter Score) – Hvad er NPS? – Bliv klogere her

24. jan. 2022 — NPS er en metode til at måle kundetilfredsheden og -loyaliteten til en virksomhed eller et produkt. Den tager udgangspunkt i et simpelt …

NPS er en anerkendt metode til at måle kundernes tilfredshed og loyalitet til en virksomhed. Du kan læse meget mere om målingen lige her.

NPS(Net Promoter Score): Forklaring og måling

Net Promotor Score (NPS) beregnes ved at trække den procentvise andel af “Detractors” fra den procentvise andel af “Promoters”. Hvis man eksempelvis har 40% ” …

Net Promoter Score: Brug NPS til strategisk forretningsvækst

Net Promoter Score (NPS) måler kundeloyalitet. Hvilken metode, du skal bruge, afhænger af, hvad dine mål er. I dag vil vi se nærmere på NPS systemet, og hvordan …

Undersøgelser viser, at en 12-points stigning i NPS fører til en fordobling af en virksomheds vækstrate. Her kommer vi med 5 måder til at få NPS til at fungere for din virksomhed.

Sådan bruger du Net Promoter Score (NPS) til at optimere …

Sådan bruger du Net Promoter Score (NPS) til at optimere kundeoplevelsen

NPS score er en effektiv måde at måle, forstå og handle på baggrund af dine kunders oplevelse. Ved at måle kundetilfredshed nu og i fremtiden kan du arbejde …

NPS score er en effektiv måde at måle, forstå og handle på baggrund af dine kunders oplevelse. Ved at måle kundetilfredshed nu og i fremtiden kan du arbejde aktivt med at forbedre dine kunders oplevelse.

Net Promoter Score ® | NPS ®-spørgeundersøgelse

Net Promoter Score ® | NPS ®-spørgeundersøgelse | SurveyMonkey

Når du stiller kunder Net Promoter Score-spørgsmålet, spørger du dem i bund og grund, om de bruger tid på at sige positive ting om din virksomhed eller dit …

Find ud af, hvad din Net Promoter Score ® er. Udregn hurtigt din NPS ® på få minutter med vores tilpassede skabelon til spørgeundersøgelse og få den feedback, du har brug for.

Beregning af Net Promoter Score® | SurveyMonkey

Net Promoter Score er verdens førende metrik for måling af kundetilfredshed og loyalitet. Den gør mere end at måle, hvor tilfreds en kunde er med en …

Lær at beregne NPS® hurtigt og effektivt. Vi viser dig, hvordan du skal gøre, og gør det nemt at finde din Net Promoter Score®.

Keywords: net promoter score dansk